FAQ
Otázky a odpovede
Je po vyplnení rezervačného formulára moja požiadavka záväzná ? Pri vyplňovaní formulára je potrebné označiť rezerváciu ako záväznú, v prípade ak disponujeme voľnými kapacitami Vaša rezervácia bude potvrdená.
Ako si rezervujem pobyt ? Pobyt u nás si môžete zarezervovať pohodlne a rýchlo prostredníctvom rezervačného formulára v sekcii REZERVÁCIA, prípadne na e-mailovej adrese rezervacie.filipsky@gmail.com alebo na telefónnom čísle +421 918 726 302.
Akým spôsobom môžem uhradiť pobyt ? Úhradu pobytu je potrebné zrealizovať do 3 dní od potvrdenia záväznej rezervácie a to prevodom na náš účet. Platbu pri príchode je možné uskutočniť výhradne v hotovosti.
Je potrebné zaplatiť vopred zálohu prípadne 100% zo sumy pobytu ? Zvyčajne je potrebné uhradiť zálohu vo výške 50% prípadne 100%, čo závisí od termínu Vášho pobytu. V prípade 50% zálohy je potrebné uhradiť zvyšných 50% platby pri nástupe na pobyt. Pri potvrdených rezerváciách s nástupom do 7 dní od uskutočnenia rezervácie, nie je potrebná úhrada pobytu vopred.
Dá sa moja rezervácia zmeniť prípadne zrušiť ? Zmena rezervácie je možná, len v prípade ak disponujeme voľnými kapacitami. V prípade stornovania pobytu je účtovaný storno poplatok. So storno podmienkami sa môžete oboznámiť v sekcii STORNO PODMIENKY.
Ako mám postupovať v prípade že na pobyt nemôžem nastúpiť ? Je nevyhnutné ihneď kontaktovať nás prostredníctvom e-mailovej adresy rezervacie.filipsky@gmail.com, prípadne na telefónnom čísle +421 918 726 302. V tomto prípade sa prosím oboznámte so storno podmienkami v sekcii STORNO PODMIENKY.
Kedy sa môžem ubytovať v deň príchodu ? V deň príchodu je možné ubytovanie od 15:00.
Kedy sa môžem odubytovať v deň odchodu ? V deň odchodu je potrebné odubytovanie do 10:00
Ak sa tu Vaša otázka nenachádza neváhajte nás kontaktovať.